zaterdag 24 september 2022

13:00  - 18:00
Locatie:
 De kerk / Gouda

We verzamelen om 13.00 uur bij de Schaapskooi. Vervolgens vertrekken we om 13.15 uur naar Gouda. Aangekomen in Gouda gaan degenen die kiezen voor de workshop stroopwafels maken, het verhaal achter Kamphuisen ontdekken. Zij stappen zelf de wondere wereld van de Siroopwafelfabriek binnen. Eenmaal binnen komt de heerlijke, zoete geur van Kamphuisen siroopwafels je tegemoet en kun je zelf ervaren hoe de lekkerste siroopwafels van Gouda gemaakt worden. Degenen die naar de Sint Jan gaan worden daar ontvangen met een kopje koffie en een stroopwafel en kunnen daarna de wereldberoemde Goudse Glazen bezichtigen en de verborgen schatten van de langste kerk van Nederland ontdekken met behulp van een audiotour. Voor hen die geen hoogtevrees hebben is er zelfs de mogelijkheid om de toren te beklimmen en over het dak te lopen. Om 18.00 uur willen we graag terug zijn in Klaaswaal omdat daar de Hoeksefrietwagen op ons wacht met heerlijke friet en lekkere snacks.
Kosten vanaf 12 jaar: € 10,00 pp Voor kinderen tot 12 jaar: € 2,00 pp Alleen eten: € 5,00 pp Opgeven via het aangehechte strookje. Dit kunt u in de bussen bij de uitgang van de toren en van de Schaapskooi doen. Ook kunt u zich opgeven via: jannigjeeskats@live.nl of arjankrakeel@hotmail.com Of telefonisch: 06-47099303 Of Whatsapp: 06-12069930 OPGEVEN UITERLIJK: maandag 19 september