Welkom!

Fijn dat u hier nieuw bent of interesse heeft in onze gemeente!  U bent van harte welkom in onze diensten, bij een van onze activiteiten of in persoonlijk contact. De Hervormde Gemeente Klaaswaal maakt deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland (PKN). De gemeente is op vele vlakken actief, in het dorp en daarbuiten.

Kerkdiensten
Iedere zondag zijn er twee diensten. De morgendienst om 09:30 uur en de middagdienst om 18.00 uur. Daarnaast zijn er diensten op feestdagen. Kijkt u in de agenda voor exacte data en tijdstippen. We verwelkomen u graag.

Als u een kerkdienst bezoekt, bent u misschien al opgemerkt en aangesproken of nog niet.
Vindt u het prettig om in contact te komen? Misschien wilt u een handje helpen en zelf contact opnemen met ouderling A. van der Pligt,
scriba.hgk@gmail.com tel.: 06 - 12 64 82 03.

Activiteiten
De Hervormde Gemeente Klaaswaal biedt activiteiten voor jong en oud. Bijvoorbeeld clubs, jongerenverenigingen, catechesegroepen en Bijbelkringen.

Daarnaast is er ‘Samen aan tafel’. Een maandelijkse activiteit om mensen die vaak alleen eten, samen te brengen in De Schaapskooi, zodat we samen een gezellige avond kunnen hebben. Ook doen er regelmatig enkele jongeren mee aan een landelijke project van ‘World Servants’, waarbij er met verschillende bouwprojecten hulp wordt geboden in ontwikkelingslanden. Door onder andere deze initiatieven te steunen proberen we als gemeente om te zien naar de ander en naar elkaar.