De Morgenster

Hallo jongens en meiden uit groep 5 en 6.
Binnenkort gaat de vrijdagavondclub “de Morgenster”  weer van start.
Om de week op vrijdagavond maken we het gezellig in de Schaapskooi, achter de Hervormde kerk.
We luisteren naar een verhaal, bidden, zingen, knutselen, spelen spelletjes, we kletsen met elkaar en natuurlijk is er ook altijd limonade met wat lekkers. Kom je ook?? Neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee.

• Wie: kinderen uit groep 5 en 6
  • Waar: de Schaapskooi bij de Hervormde kerk van Klaaswaal
  • Tijd: van 19:00 tot 20:15 uur.
  • Kosten: 10 euro voor het hele seizoen of 1 euro per avond (als je maar af en toe komt)
  • Wanneer: Om de week op vrijdagavond. De eerste avond staat gepland op vrijdag ....

Voor de eerste avond willen we je vragen om een leuke foto van jezelf mee te nemen en wil je onderstaand briefje graag ingevuld meenemen? Dit is erg belangrijk, dan kunnen we jullie via de mail en groepsapp bereiken als dat nodig is.

Als je nog vragen hebt, bel gerust met Christine Remmers 0186-576627

Wij hebben er zin in, jij ook???

Naam:
Adres:
Telefoonnummer + mobiel tel.nr:
Geboortedatum:
Mailadres