Jij bent welkom bij Limit-16!

Heey tiener!

Heb jij ook zin in echt gezellige zaterdagavonden met inhoud? Om contact te hebben met leeftijdgenoten en leuke activiteiten te doen.

Dan zien we je graag op Limit 16, de zaterdagavond club van de Hervormde kerk in Klaaswaal.

Voor wie?
Alle tieners uit klas 1, 2 en 3 van de middelbare school zijn welkom. Kerkelijke achtergrond ja of nee, dat maakt niet uit. Neem gerust vrienden/vriendinnen mee.

Wanneer?
Een keer per twee weken op zaterdagavond! Kijk voor het actuele programma hieronder.

Waar?
Gebouw de Schaapskooi naast de Hervormde Kerk. De ene avond blijven we in de Schaapskooi, de andere avond gaan we er met elkaar op uit.

Wat?
Van spel-, filmavonden en kerstdiner in de Schaapskooi tot bowlen, karten, indoor sporten, naar het strand of……een avond die jij in mag vullen….

Wil je meer weten? Dat kan!
Bel of mail gerust met Leo Weeda 06-28645156 / l.weeda@kpnplanet.nl

We zien je graag op limit 16!

Leo Weeda, Johan van den Boogaart, Patrick en Willemien Dekker, Mariska Buitink, Lia Zuidema.