VBW 2023

De VBW-dagen in de Hervormde Kerk in Klaaswaal zijn van 18 t/m 20 juli 2023. Iedereen van 4 t/m 12 jaar is van harte welkom. Ook voor vrouwen is er een prachtige activiteit. En voor het hele gezin.

De flyer wordt ook dit jaar weer huis-aan-huis worden verspreid. Nieuwsgierig naar het programma of de flyer kwijt? Geen nood, de flyer staat online!

Doe mee met de kleurwedstrijd. Download hier de kleurplaat, kleur 'm netjes in, zet je naam en leeftijd op de kleurplaat en lever deze de 1e of de 2e dag van de VBW in.

DE HUIFKAR RIJDT WEER ROND!
Elke ochtend vertrekt de huifkar vanaf de kerk. 's Ochtends 2x vanaf 8.45 uur en 2x 's avonds vanaf 18.15 uur, zodat de kinderen gezellig mee kunnen naar de VBW.
De huifkar komt per keer 2x langs en dan wordt er een vinkje gezet op het vel bij de halte. Als er twee vinkjes staan is de huifkar al geweest en mag je zelf naar de Schaapskooi komen.

De haltes zijn net als anders: Oranjeplein/monument, SSS, Burg. Korstanjestraat/brug, Zwanenbloemstraat/brievenbus en de hoek van de Berkenlaan/Lindenlaan.

Wil je de foto's van deze dagen bekijken? Ga dan naar deze website.